vineri, 18 noiembrie 2011

Monden




E oficial! Găina bătrână şi cocoşelul fraged o iau care încotro după ce cocoşelul a cântat în altă ogradă.
După ce s-au tot făcut speculaţii legate de infidelitatea lui Ashton Kutcher care a înfuriat-o pe Mamma Moore, iată că zvonurile separării lor se confirmă.
“O spun cu tristeţe că am hotărât să pun capăt căsătoriei mele de şase ani cu Ashton. Ca femeie, mamă şi soţie am anumite valori pe care le consider sacre, iar în acest spirit am decis să merg mai departe cu viaţa mea”, a spus femeia înşelată Demi.
Ei, dacă cocoşelului i-a plăcut să-şi facă de cap cu blondina de 22 de ani, Sara Leal, acum o să cam cânte cucurigu singur.
“Întotdeauna voi preţui timpul petrecut cu Demi. Căsătoria e unul dintre cele mai dificile lucruri din lume iar uneori eşuează “, a comentat tânărul actor neliniştit pe pagina de Twitter.
Oricum, nu e prima oară când Kutcher calcă pe bec. S-a mai giugiulit şi anul trecut cu o prospătură de 21 de ani chiar în căminul conjugal, dar la momentul respectiv a scăpat basma curată. Ei bine, ulciorul nu merge de multe ori la apă....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu